30.11.09

"ΦΙΛΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ...

...γνωρίζοντας πλέον και επισήμως τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα του χθεσινού παλλαϊκού δημοψηφίσματος ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ, τοποθετούμαι μπροστά στο σεβαστό ακροατήριό σας, με μοναδικό σκοπό να χύσω πάνω σας, το φως που τόσο ανάγκη έχει το σκοτάδι που κάλυψε με τα μαύρα πέπλα του μια γνήσια, λαϊκή, δημοκρατική παράταξη.
Καλοί μου λυκάνθρωποι, παρά τις πισώπλατες μαχαιριές και τα κακεντρεχή σχόλια που δέχτηκα κατά τη διάρκεια της ταπεινής και κατάχλωμης προε
κλογικής μου εκστρατείας, στάθηκα δυνατός και απέναντι στις δαιμονικές δυνάμεις του μητσοτακέικου την έβγαλα μόνο με μια τροφική δηλητηρίαση - κι αυτή λίγο πριν πάω στον Εβρο, που έτσι κι αλλιώς δεν ήθελα να πάω, ειδικά τη συγκεκριμένη περίοδο που είναι γεμάτος κωλόψαρα εννιαμηνίτες. Στάθηκα δυνατός, ναι, με κύριο γνώμονα το συμφέρον της παράταξης, που σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς μάχεται στην αντιπολίτευση, κάτι που όλοι ελπίζουμε να σταματήσει γιατί η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη.
Οπως έχετε καταλάβει, είμαι ένας ΓΝΗΣΙΟΣ δεξιός αντάρτης, που πολ
ύ θα ήθελε να μοιάζει στον Σαρκοζί, αλλά δεν έχει ανάγκη καμία Κάρλα Μπρούνι και δεν αντέχει να μένει σε χαμόσπιτα τύπου Βερσαλίες, όταν μπορεί να έχει ωραιότατο δίπατο στο Κολωνάκι και τη Τζούλια Αλεξανδράτου πρώτη μούρη στο Καβούρι να του πετάει γαρύφαλλα. Ναι, καλοί μου λυκάνθρωποι, ο μεσαίος χώρος είναι το αγκάθι που ταλανίζει την παράταξή μας, για αυτό κι εγώ θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις να πάμε το καράβι ακόμα πιο δεξιά, ολοταχώς για το παγόβουνο. Είμαι η ελπίδα σας, τα όνειρά σας για ενα καλύτερο αύριο. Εκμεταλλευτείτε με τώρα που μπορείτε γιατί αύριο κανείς δεν ξέρει τί του ξημερώνει."

Αιώνια δικός σας,
ο αυριανός πρωθυπουργός και άρχοντας της πασιέντζας
ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ


Υ.Γ. Ευχαριστώ για το δίευρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: