5.12.09

ΣΤΑ ΑΚΡΑ, ΑΔΕΡΦΕΣ ΜΟΥ, ΣΤΑ ΑΚΡΑ!


Του Σάκη τού έχω τρελή συμπάθεια, έως και... αδυναμία. Γουστάρω σχεδόν οτιδήποτε κάνει, σε κάθε τομέα και νομίζω οτι μέχρι στιγμής έχει πετύχει στα πάντα. Και το Alter Ego τού πήγαινε, παρόλο που η ταινία ήταν for the dick. Αυτό που αντίκρυσα προχτές όμως με το Duress (ελληνιστί... Στα Ακρα) μου προκάλεσε ανατριχίλα και μόνο. Και φυσικά, όχι για καλό σκοπό.

Είμαστε η μοναδική χώρα που θα προβάλλει σε αίθουσες αυτό το πράγμα. Ακόμα και σε χώρες άλλου γαλαξία θα το δουν στο dvd. Το μέσο δηλαδή για το οποίο γυρίστηκε! Εμείς, λόγω Σάκη, το έχουμε κάνει θέμα. Νόμιζα οτι παρακολουθούσα κάποιο... κακοποιημένο divx, ενα προχειρογραμμένο δισκάκι που έχει υποστεί ελεφαντίαση απο πνευματικά ανάπηρο μικροκομπιναδόρο. Και παρατηρώ, με τα ταλαιπωρημένα μάτια μου, οτι η ταινιούλα έχει τη χειρότερη, ίσως, φωτογραφία που έχω δεί σε μεγάλου μήκους τα τελευταία 15 χρόνια! Και έχω και την εντύπωση οτι αυτά που γυρνούσα εγώ με κάτι αρχαίες κάμερες στα 17 μου ήταν πολύ πιο προσεγμένα...

Κι ύστερα πέφτεις πάνω στο σενάριο. Να κάνεις το σταυρό σου; Να σκοτώσεις το διπλανό σου; Να ξεράσεις το ποπ-κορν σου ή να πνίξεις τον καημό σου; Ο Χριστός κι η μάνα του μαζί, να κατέβουν και να τα σπάσουν στη Αντζελα Δημητρίου, πιο νορμάλ θα μου φανεί. Στα 80 λεπτά της διάρκειας, τα 65 έχουν μια τέτοια τάση "λέμε-λέμε-και-ξαναλέμε-τα-ίδια" που μπορεί και να σε φέρει στα όριά σου (ειδικά αν δεν έχεις δεί Ταρκόφσκι...)! Κι όσο για το φινάλε, κάποιος να σε φυλάει: αυτό που προβάλλει ως δικαιολογία στα όσα συμβαίνουν, όσο κι αν κοπανήσεις το κεφάλι σου στον τοίχο δε θα μπορέσεις να το χωνέψεις... Ξεπουπούλιασμα!

Για τον Σάκη; Προσπάθησε ο καημένος... Τί την ήθελε την σκουπιδοβιντεοταινία όμως; Να κάνει τί; Τον σκληρό; Τον σκοτεινό; Τον κυνικό; Τον άρρωστο; Τον σχιζοφρενή; Τον Μπαρδέμ; Οπως και το περιβάλλον γύρω του, αχταρμάς κι αυτός. Αλλά πιο συμπαθής απο τα υπόλοιπα κακοχωνεμένα κρέατα. 'Η τις τηγανίτες, που έθρεφαν αποκλειστικά αυτή τη ρημαδοοικογένεια...

Υ.Γ. Βλέποντας τον Μάρτιν Ντόνοβαν μ'έπιασε κατάθλιψη. Κυριολεκτικά.

3 σχόλια:

american doll pose είπε...

ειμαι σχεδον απολυτα σιγουρη πως θα το λατρεψω(κ αμα πιασεις στο στομα σου τον Donovan μαυρο φιδι που σ'εφαγεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!)

BURTONITE είπε...

Nαι, καλά, δες το και μετά έλα πες μου για τον Ντόνοβαν!

Ανώνυμος είπε...

''Του Σάκη τού έχω τρελή συμπάθεια, έως και... αδυναμία. Γουστάρω σχεδόν οτιδήποτε κάνει''

Οχι κυριες και κυριοι δεν ειναι λογια βγαλμενα απο το στομα καμια ΡΟΥΒΙΤΣΑΣ...αλλα ενος''αρσενικου'' κατα τα αλλα σοβαρου 25αρη.ΕΥΓΕ ΡΟΥΒΙΤΣΕ ΕΥΓΕ