24.8.11

ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ


Τις προάλλες στον ύπνο μου, μια δασκάλα έβαλε έκθεση σε κάτι μαλακισμένα της τρίτης δημοτικού (προκειμένου να το βουλώσουν μέχρι να χτυπήσει το κουδούνι) με θέμα "Οι Σχέσεις Μεταξύ των Δύο Φύλων". Στην αρχή τα παιδάκια ρωτούσαν για ποιά φύλλα πρόκειται, αν είναι απο τετράδιο ή απο πλάτανο. Οταν η δασκάλα τούς εξήγησε τί ακριβώς εννοεί, ο μικρός Α έγραψε:

"Φέτος το καλοκαίρι πήγα με το μπαμπά μου και τη μαμά μου και τη γιαγιά μου και τον παππού μου και τον αδερφό μου και τα ξαδέρφια μου διακοπές και δε μου άρεσε καθόλου. Μια μέρα όμως εκεί που ήμουνα στη θάλασσα είδα ένα κοριτσάκι, τη Μ, που πολύ μου άρεσε αλλά εκείνη δε με κοίταζε και πολύ στεναχωρήθηκα. Πήγα και το είπα στη μαμά μου κι εκείνη μου είπε να μη στεναχωριέμαι και μου έδωσε να φάω τρία πακέτα με μπισκότα για να γίνω άντρας. Μετά το είπα και στον μπαμπά μου, αλλά μου είπε να κάνω υπομονή γιατί ακόμα είναι νωρίς για να μού σηκωθεί κι εγώ τότε σήκωσα ψηλά το χέρι μου και τού είπα οτι μού σηκώνεται κανονικά. Οταν ήρθε το βράδυ, πήγαμε να φάμε σε μια ταβέρνα με κρέατα και είδα ξανά τη Μ, που ήταν πολύ ωραία ντυμένη και ήταν ξανά πολύ όμορφη. Πήγα και της μίλησα και της είπα οτι με λένε Α, αλλά εκείνη με κορόιδεψε και γέλαγε με κάτι άλλα παιδάκια που ήταν άσχημα και μαύρα, γιατί είχαν καθήσει πολλή ώρα στον ήλιο. Εγώ έβαλα τα κλάματα και πήγα και το είπα στη μαμά μου που μού είπε να μη στεναχωριέμαι και μού έδωσε να φάω τέσσερα μπιφτέκια για να γίνω μια μέρα άντρας. Μετά το είπα και στο μπαμπά μου, αλλά μάλλον δε με άκουσε γιατί πρέπει να πονούσε πολύ στο πιπί του γιατί το έξυνε συνέχεια όταν του μιλούσα. Μετά ξαναπήγα στη Μ και τη φίλησα στο μάγουλο και της είπα οτι είναι πολύ όμορφη και οτι την αγαπάω. Εκείνη άρχισε να με κοροιδεύει και συνέχισε να γελάει με τα άλλα παιδάκια που ήταν ακόμα μαύρα ενώ ήταν βράδυ και δεν είχε ήλιο. Μετά η Μ με πήρε και με πέταξε μέσα στο συντριβάνι και γελούσε όλη την ώρα, όταν ξαφνικά ήρθε η μαμά μου και με έδειρε γιατί λέει την έκανα ρεζίλι. Μετά τελειώσανε οι διακοπές και μού είπαν τα ξαδέρφια μου οτι η Μ φίλησε ενα άλλο παιδάκι επειδή την είχε χτυπήσει στο πρόσωπο και την είπε "μαλακισμένο". Τώρα που γύρισα απο τις διακοπές θα κάνω ακριβώς το ίδιο σε ενα άλλο κοριτσάκι που μου αρέσει, την Π, για να με αγαπήσει και να μείνει μαζί μου για πάντα.

Αυτά ξέρω μέχρι στιγμής για τη σχέση των δύο φύλων και μακάρι να μην αλλάξουν γιατί δε μου αρέσει το συντριβάνι, ούτε τα μπισκότα, ούτε τα μπιφτέκια."

Δεν υπάρχουν σχόλια: