28.6.07

ONEIΡΑ, ΠΟΥΛΙΑ ΜΟΥ ΤΑΞΙΔΙΑΡΙΚΑ...

Λοιπόν... Προχτέ είδα ενα όνειρο όπου καμάκωνα μια ωραία γκόμενα, αυτή έπεφτε ΕΥΚΟΛΑ, αργότερα παντρευτήκαμε, αυτή αποδείχτηκε σκάρτη κι εγώ την έστειλα στη μάνα της, κρατώντας για την πάρτη μου το πανάκριβο, new-age διακοσμημένο διαμέρισμά όπου και διαμέναμε. Ομορφα.
Τώρα, τί αντίδραση να έχει κανείς μόλις ξυπνήσει μετά απο αυτό; Κάτι έχω γιατρέ μου, δεν εξηγείται. Μήπως φταίει ο μισογυνισμός μου; Γιατί προσπαθώ να τον αντιμετωπίσω, μα την Παναγία. Σοβαρολογώ. Αλλά πέφτει πολύς πονοκέφαλος ρε παιδάκι μου. Ευτυχώς που κάτι τέτοια τα βλέπω μόνο στον ύπνο μου γιατί διαφορετικά θα είχα πολύ σοβαρό πρόβλημα αυτοπροσδιορισμού (κάτι σαν κόμπλεξ δες το). Απο την άλλη, πολύ λυπάμαι που δεν κοιμάμαι πλέον όρθιος όπως παλιά - που δεν κοιμάμαι γενικώς τόσο εύκολα όσο τα πρώτα, αθώα χρόνια.
Απο την άλλη, πώς να αντισταθείς σε αυτόν τον πειρασμό; Είναι τουλάχιστον καυλωτικό το συναίσθημα να βρίζεις γκόμενες στον ξύπνιο σου και να τις γαμάς στον ύπνο σου. Το αντίθετο δεν έχει πάντα αποτέλεσμα. Κάτι σαν την κουμπαριά της μαλακίας με το Playstation. Για τέτοια ηδονή μιλάμε.
Την επόμενη φορά που θα δω στον ύπνο μου κάτι παρόμοιο, θα φροντίσω να συγκρατήσω ονόματα και διευθύνσεις και τηλέφωνα. Αν τύχει να δω τη συγκεκριμένη γκόμενα και στον ξύπνιο μου, θα ξέρω για ποιό λόγο θα την κατσαδιάσω τουλάχιστον...

Δεν υπάρχουν σχόλια: